Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Nákup vozidla městské policie
Odesílatel Jana Kotoučková
Organizace odesílatele Město Žďár nad Sázavou [IČO: 00295841]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 20.06.2024 14:41:19
Předmět Vysvětlení / Doplnění / Změna zadávací dokumentace 1

Zadavatel se rozhodl upravit specifikaci předmětu veřejné zakázky uvedenou v odst. 1.1 Výzvy k podání nabídky následovně:
Původní hodnota parametru „točivý moment min. 260 Nm (u hybridu se jedná o min. systémový točivý moment)“ se mění nově na „točivý moment min. 220 Nm (u hybridu se jedná o min. systémový točivý moment)“.
Změna zadávacích podmínek spočívá tedy ve snížení hodnoty minimálního točivého momentu z 260 Nm na 220 Nm.
Vzhledem k tomu, že touto změnou může být rozšířen okruh možných účastníků výběrového řízení prodlužuje zadavatel lhůtu pro podání nabídek o celou původní délku.

Nově lhůta pro podání nabídek končí dne 04.07.2024 v 10:00 hodin.

Ostatní zadávací podmínky zůstávají beze změny.