obsah
|
zápatí
Město Žďár nad Sázavou
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Komplexní informační systém MěÚ Žďár nad Sázavou
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Komplexní informační systém MěÚ Žďár nad Sázavou
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka komplexního informačního systému včetně jeho instalace, implementace a testování. Dále je předmětem plnění převod dat a dokumentů, poskytnutí licencí potřebných pro užívání díla, instalace softwarového vybavení a jeho odzkoušení, integrace dodaného informačního systému se stávajícím aplikačním vybavením zadavatele, a implementace jednotného vizuálního stylu města do šablon a sestav z informačních systémů. V neposlední řadě je předmětem plnění i předání kompletní dokumentace a návodů k obsluze informačního systému a zajištění školení, a to včetně poskytnutí následných služeb technické a servisní podpory.
Cílem realizace veřejné zakázky je zefektivnění a zkvalitnění poskytovaných služeb veřejnou správou prostřednictvím pořízení nového informačního systému s novými funkcionalitami u vybraných agend a procesů zadavatele.
Podrobnější informace o předmětu veřejné zakázky jsou obsaženy v návrhu smlouvy (příloha č. 2 ZD) a jeho přílohách.
Místo plnění:
Žďár nad Sázavou
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.zdarns.cz)
Kontakt:
Maroš Sovák
e-mail: sovak@urbanlegal.cz
tel: +420 776 314 962
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
02.08.2024 10:00
Datum zahájení:
24.06.2024 17:30
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Město Žďár nad Sázavou
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software