Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ano (uzavření rámcové dohody)
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Nákup drogerie, hygienických potřeb, úklidových, mycích a čistících prostředků (centrální zadání)
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Nákup drogerie, hygienických potřeb, úklidových, mycích a čistících prostředků (centrální zadání)

Předmětem plnění veřejné zakázky jsou dodávky drogerie, hygienických potřeb, úklidových, mycích a čistících prostředků. Podrobnější informace o předmětu veřejné zakázky jsou obsaženy v návrzích rámcové dohody (příloha č. 3 zadávací dokumentace) a ocenění nabídkového koše (příloha č. 4 zadávací dokumentace).

Centrální zadavatel provádí centrální zadávání ve smyslu § 9 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Okruh pověřujících zadavatelů je vymezen v zadávací dokumentaci.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.zdarns.cz)
Kontakt: Maroš Sovák
e-mail: zakazky@urbanlegal.cz
tel: +420 776 314 962
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR s uveřejněním výzvy
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 20.06.2025 10:00
Datum zahájení: 27.05.2025 12:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek: Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):